Monday, January 30, 2012

Her insan pazar günleri kedileşiyor -muş! :)

Bugün aslında bambaşka şeyler vardı kafamda yazmak için, her birini not almam gerekiyor kafamdan uçup gitmesinler diye. Kafamın takıldığı bir mesele vardı, enine boyuna yazma istiyordum, unuttum.. Sonra gidemediğim Dali müzesini yazmak istiyordum Tophane-i Amire'de..
Konstantinniyeden İstanbul'a fotoğraflar diye güzel bir sergi var mesela Pera Müzesinde..
Zenne diye bir film var mutlaka görmek istediğim..
George Orwell'in Animal Farm'ını bitirdim bugün, haftaya derste işleyeceğim için biraz Rusya tarihini çalışmam lazım..
Güzel bir tiyatro oyunu buldum öğrencilerimi götürme kararı aldım 'Rosenbergler Ölmemeli',  gidip biletleri toplu almak lazım bir an önce.
Gazete'de Paul Auster'ın röportajına kafam takıldı, Türkiye'de düşünce suçundan o kadar yazar içerideyken hayatta ziyaret etmem demiş.. haklımıydı değilmiydi biraz kafa patlattım.. Birde yazar olmayın aman ne olur kendinizi yalnızlığa mahkum etmeyin demiş.. Gerçekten yalnızlık mıydı yazmak? Yarattığın karakterlerle bir dünyaya mı hapsediyordun kendini?
Sonra çok güzel bir Sebzeli Noodle yaptım bugün, daha sık yemek yapmalıydım, rehabilite gibiydi..
Bizi evinde çok güzel bir kahvaltıya davet etti bugün çok sevgili dostlarımız, bana blogumu takip ettiklerini söylediler, dünyalar benim oldu, birde seyahat planları yaptık beraber..
Köpük üşütmüş biraz galiba, gözlerinin etrafında halkalar olmuş, yatıyordu öylece, onu sevdim biraz..
Eski kitap defterlerimin olduğu bir dolap temizliği yaptım bugün, kafam iyice allak bullak oldu..
Bir koca çöp torbası koydum dışarıya..
Çam ağacımın süslerini söktüm, kutulara kaldırdım. Seneye tekrar kavuşmak üzere vedalaştık.
Yine bitmiş Schengen vizesi, başvuru için dilekçe yazdım. Kızdım yine her seferinde bizi uğraştırdıkları için.
Alışverişe çıktım, bir sürü gözlem yaptım.
Hayaller kurdum.
Muhteşem Yüzyıl'ın yeni fragmanını iş yerinden bir arkadaşıma yolladım.
Yeni bir kitaba başlamak istedim, George Orwell '1984' ile devam etsemmi diye düşündüm, canım Katherine of Aragon'un hayatını okumak istedi, kitap 700 sayfa olduğu için kaç günde bitirebileceğimi hesapladım.
Bir tweet okudum 'Her insan pazar günleri biraz kedileşiyor, uyan, sersem sersem dolaş, esne, mama ye, kaşın, boş boş dur, yine uyukla, mama ye...'
Bunu bugünün mottosu ilan ettim..
ve bu konulardan hiçbiri hakkında yazmamaya karar verdimm..
Mutlu haftalar herkeseeee...
irem,

No comments:

Post a Comment