Tuesday, January 3, 2012


Yılbasını sevmiyorum,
kime göre ve neye göre yeni yıla giriyoruz? Hangi takvime göre? Ben 00.00 da yeni yıl geldi diye sevinirken Amerikadaki arkadaşım süpermarkette alışveriş yapıyordu mesela.. 1 ay önceden hediye almak icin canı
mız cıkıyor, sevdiklerimizi mutlu etmek istiyoruz, aman bilmem kim teyze kusur kalmasın, ona da hediye alalım, yılbası agacı süslüyoruz, binlerce süs asıyoruz ağaca, yılbaşı günü illaki mezeler yenicek, içilecek, kuryemiş, cips olmaz sa olmaz, güzel giyinmek lazım, elbise lazım, topuklu giymek lazım, kafamıza geyik kulakları, garip gözlükler şapkalar takmak lazım, saat 00.00 olunca 10dan geriye sayıyoruz, camdan yarı belimize kadar uzanıp Nar patlatıyoruz, kırmızı donun uguruna inanıyoruz, hindi katlediyoruz.. ay neler yapıyoruz daha neler...
Oysa bana deseler ki, 30 Aralık arkadaşlarınla süper bir parti veriyorsun, DAHA NE İSTERİM? Ama yok! Yılbası olacak illaki, her yer tıklım tıklım olucak, sokaklarda tacizin hırsızlıgın bini bir para olucak, yemek yerlerinde 10 liralık yemek 100 lira olucak.. İşte o zaman yılbaşı !!
Peki bu kadar eleştirdim de... ben ne yaptım??

Tabiki kalabalığa uydum! :)
Geçen yıl evde başbaşa oturduk diye kızan ve cok sıkıcı bir insan oldugumu düşünen kocam sayesinde bir party organizasyonuna giristimmm. İyiki de giriştim, o yılbaşı ruhu ile herkes o kadar pozitifti ki çok keyifli bir vakit geçirdik, tabi kanapemizde, dışarı çıkmadan.
1 ay önceden kızlara mezeleri bölüştürdüm, hepsi sagolsun annelerini seferber ettiler, bende Günaydından bir hindi siparis ettim, Boyner'in noel babalı tabak çanakları; Ikea'nın yılbası temalı bardakları, annemden noel babalı örtü, M&S 'dan noel babalı çikolatalar, Koçtaş'tan ev süsleri derkeeeeennnn 'aaaaaaaa' bir baktımmm güzel bir iş çıkarmışım ortaya:)
Kurabiye evimiz, rengarenk M&M's şekeremelerimizle mutlu bir biz oluverdik.
Baktım canımm arkadaşlarım benimle beraber seviniyor, haydi dedim online çekiliş yapıyoruz, www.drawnames.com sagolsun, hediye çekilişmizi online yaptık..
yaratıcılıkta limit yokkii, macbookum da bana şahane bir davetiye yaptı:)
Eeeee olduk mu sana eleştirdiğim yılbaşı gecesinin esiri? :)
Misafirlerim dedigim hepsii canımdan çok sevdigim arkadaslarım, sohbet muhabbet, karaoke, Victoria'nın Sırrı derken sabahı 5 yapmışız.
Ömrümde ilk kez heralde bir yılbaşı sabaha karşı yattım, fenamıydı ? değildi..
Sonunda o geceden böyle güzel bir kare kaldı işte iyiki de yapmışız dedirten :)


No comments:

Post a Comment