Thursday, February 16, 2012

Bu da bana kapak olsun :)

Bugün (az önce) master'ımın bir dersimi daha tamamladım.
Kaldı geriye son 1 proje.
Anlık bir hevesle başlayan ve Cambridge Üniversitesinden uluslararası öğretmenlik sertifikası almak üzere çıktığım yolda, hazır yolu yarılamışken bari New York Üniversitesinde master'a tamamlayayım diyerekten devam ettiğim yolun artık en sonundayım.
O kadar çok engel ile karşılaştım ki, hocalarınla istediğin an iletişim kuramama, soru soramama, teknolojik sorunlar, kendi başıma çabalayıp durma çoğu zaman beni isyan noktasına getirdi. Hele en kafamın basmadığı istatistik dersini almak zorunda olduğumu öğrendiğimde 'tamam' demiştim 'buraya kadarmış'.
Gözünde büyüttüğün herşey illaki aşılabiliyormuş, gerçekten isteyince oluyormuş.
Şimdi bakıyorum 1 ay önce tezimi de teslim etmişim, geriye kalmış son bir final projesi.
Hatta baksanıza enerjim bile kalmış ki oturup kendime dergi kapağı bile hazırlamışım. Bu az önce teslim ettiğim projemin bir görseli. Öğretmenlik felsefenizi anlatan kısa filmler, fotoğraflar ve görseller arasında biraz ben eğleneyim biraz da Profesörüm eğlensin diye kendime dergi kapağı yaptım. Üzerimdeki elbiseye bakmayın, 2 dakika önce kanapede kucağında lap top ile uzanan ben ve altta gözükmeyen eşofmanımla tamamen bir ev hali eğlencesi yapmak istedim. 3-5 te yazı serpiştirdin mi al sana kapak, son rötuşları yaptım, masa üstüme kaydettim, baktım hoşuma gitti, 'eh hadi bu da bana kapak olsun' diyerekten projemi teslim ettim.
:)

1 comment: