Wednesday, February 15, 2012

Havada AŞK kokusu

Sıradan bir okul günü, pazartesi sendromu zorda olsa atlatılmış, gün Salı'ya varmış, kar tahminlerine bakılmış, hava tertetemiz, tıpış tıpış düşülmüş okul yoluna.
Ben ise arabayı parketmiş yokuşu tırmanmaya başlıyorum, camlardan birinden kalp şeklinde bir balon dışarı doğru  havalanıyor. Ne şeker diye düşünüyorum, balonun kampüsün üzerinde bir gezintiye çıktığını hayal ediyorum bir yandan. Binadan içeri adımımı atar atmaz şaşkınlığımı gizleyemiyorum, bambaşka bir dünyaya dönüşmüş sanki. Sabahın verdiği yorgun ve uykusuz suratlar gitmiş, kahkahalar uçuşuyor. Öyle ya bugün sevgililer günü :) Öğrenciler ellerinde kırmızı gülleri ile sınıflarına doğru ilerliyorlar. Yüzüme bir gülümseme gelip misafir oluyor. Bakıyorum sadece öğrenciler değil öğretmenlerin de ellerinde güller var. Proje süper: okulda gül yollamak istediğin kişinin adını yazdırıyorsun, toplum hizmeti kulübüne cüzi bir miktar para ödüyorsun, onlar senin yerine gülünü istediğin kişiye ulaştırıyorlar. Hemen merdivenin kenarında bir öğretmene doğru koşturuyorlar, öğretmenin yüzünde müthiş bir gülümseme, hemen gülün üzerindeki mesajı okuyor, bir meslektaşı yollamış, belki yan masasından, önemli olan jest, hemde AŞK dolu bir jest.
Sonra ofisime giriyorum, masanın üzerinde koca bir tabak şekerleme, kalp şeklindeler ve şirin şirin aşk mesajları var üzerinde. Happy Valentines Day yazısı iliştirilmiş tabağa.
Amaç sevgilinin olup olmaması değil. Amaç dünya üzerindeki tüm aşıkları yad etmek, aynı zamanda tüm sevdiklerini mutlu etmek. En sevdiğin öğretmenini, çok yakın arkaşını bir gülümseme ile taçlandırmak. Sınıfa giriyorum, bir erkek öğrencim elinde gül ile giriyor içeri, 'sana kim yollamış?' diyorum. Çok yakın bir erkek arkadaşını söylüyor, anlaşılan hem aralarında eğlenmişler, hem de yardım kuruluşlarına bağış yapmışlar bu vesileyle. Başka bir öğrencim bir kalp hediye ediyor bana, bir sarmaşık gibi sarıyor okulun duvarlarını aşk dolu kalpler.
Okul günümüz böyle pozitif bir enerji ile sonlanıyor, etrafta balonlar, çikolata paketleri, hediyeleriyle dolaşan öğrenciler, öğretmenler. Belli ki herkesin gönlünde var bir sevdiği.
Her ne kadar alışveriş merkezlerinde buram buram ticaret koksada 14 Şubat, bizim okulumuzda durum tam tersi.
Bende eve gelip tüm sevdiğim arkadaşlarıma mesaj atıyorum. Anneme uğrayıp ona sevdiği çikolatan bırakıp kaçıyorum kapıdan. Sonra düşünüyorum, kalbinde sevdiğin insanlar olduğu sürece varsın, onlar kalbini ısıttığı kadar mutlusun.
Yıllardan sonsuz yıl, aylardan bilinmez ay, günlerden hergün olsun..
ve zaman dipsiz zaman olsun, hep aşk olsun, aşk bizimle olsun:)
Geçmiş 14 Şubat'ınız da bu vesile ile kutlu olsun :)
İrem;

No comments:

Post a Comment