Thursday, February 2, 2012

Uyumasak !?

Saat 01.50... Sabahtan beri Master'ımın son raporları ile uğraşmaktan blogumu ihmal ettiğimi düşündüm, hazır uykum kaçmış ve gözlerim tavanı seyrederken bloguma da vakit ayırmak fena olmayacak diye düşündüm. Master Online olunca ödevleri New York Saatine göre teslim etmek, profesörünle Skype yapmak içn uygun zamanı kollamak gerekiyor. Eh Skype önündesin diye yayılacaksın diye birşey yok, saçına başına özen göstermek, üzerine düzgün birşey giymek gerekiyor (Bir kafasızlıkla içeri gidip parfüm bile sıkmışlığım vardır). Akademisyen havasını arttırmak için de tam kitaplığımın önünde yapıyorum sunumlarımı. Değişik bir havası var uzaktan eğitimin. Çok emek istiyor, anlamadığın zaman sorabileceğin, yüz yüze konuşabileceğin, beraber çalışabileceğin kimsen yok.
Hele bir de bilgisayardan okuyamıyorsan, dokunmak, üzerlerini karalamak, altını çizmek istiyorsan yandın, yokettin bir ormanı bastğın tüm makaleler ile.
Neyseki artık sonuna geldim. Tezimin sonucunu bekliyorum, bir de tabi son kalan 2 dersimi bitirmeye çalışyorum. Öğretmenlik üzerine çekilmiş çok güzel filmler izleyip analizler yazıyorum, makaleler okuyup raporlar hazırlıyorum. Ha gayret son 1-2 ayım kaldı.
Kapanışı güzel yaratıcı bir final ödevi ile yapmayı planlıyorum. Öğretmenliğimi yaratıcı bir şekilde sunmamı istiyorlar, bu bir kısa film olabilirmiş, senaryo yazabilirmişim, resimlerden kolaj yapabilirmişim..
Birazda mükemmeliyetçi olunca ben gibi, işin boyutu büyüyecek gibi gözüküyor.
Son iki gündür bunlara kafa patlattığım için blog ihmal ediliyor tabi haliyle..
Böyle her şeyi yapmak isteyip yetiştiremediğim günlerde isyan ediyorum bazen, keşke 1-2 saat uyusam ve yetse diyorum.
Gezsem, tozsam, ailemle vakit geçirsem, arkadaşlarımla gülsem, ders çalışsam, masama yığdığım romanları bitirsem, filmler izlesem, şuan en sevdiğim dizi House'un 8 sezonunu da izleyebilsem, diyetisyenimi ihmal etmesem, fotoğraf makinemin özelliklerini öğrenebilsem, kurabiyeler kekler yapsam, (mesela bugün güveçte sufle yaptım), spora daha çok gitsem, sosyal medyada gezinsem üzerine birde çookk güzel blog yazıları yazsam..
Herşey bir arada olmuyor. Sırayla...olacak, hepsi olacak...
İyi geceler,
irem

1 comment: