Sunday, April 8, 2012

PuppY PuppY :)

'Eyvaaaaaahhhhh' diye bağırıyorum bir an. 'Ceketimi kuru temizlemeciden almayı unuttttummm'
Bu hafta o kadar karmakarışık ve yoğun geçti ki, 10 gün önce almam gereken ceketi beynim en arkalara sallamış gitmiş. Bugün pazar. 'Açık değildir' diyorum. 'Olsun bakalım' deyince eşim, yolumuzu değiştiriyoruz spor salonumuzun olduğu çıkmaz sokağa giriyoruz. Girmemizle ben ikinci 'eyvaaaahhh' feryadını basıyorum. 'Yine ne oldu?' Köpek ezilmiş galiba. Baksana insanlar başına toplaşmış, eğilmiş bakıyorlar. 
Her arabaya bindiğimde olmasın diye dua ettiğim birşey bu, aciz, yaralı hayvan görmeye dayanamıyorum, toparlanamıyorum. Bir keresinde kamyon ile kaldırımın altına sıkışmış minnacık bir kedi yavrusu görüp, onu kurtardığımı düşünerekten eve getirmiştim. Kedicik sabaha çıkamamıştı. Ben ise bir kaç gün toparlanamamıştım. 
Yine öyle birşey olmasın lütfen deyip kapattım gözlerimi hemen.
Meğer dünyanın en güzel şeyini görmemek için kapatmışım. Kuru temizlemeci kapı duvar tabiki pazar günü, haydi dönelim derken, baktım eşim sağa çekti. 

Kaldırımın üzerinde duran 4 tane dünya tatlısı köpek yavrusu. 
Onlara sarılmalıyım diyerekten attım kendimi arabadan. Hepsini kucağıma doldurup doyasıya sarmaladım.
Dünya üzerindeki en güzel varlıklardı belki de kedi ve köpek yavruları.. Doyamadım sevmeye, sarılmaya. Kucağımda uyuyakalıverdi 1 aylık dünya güzelleri. Sonra anne ve babaları ile tanışma şerefine nail olduk.  
Sahipleri pek bir konuşkan çıktı, köpeklerin bütün videolarını gösterdi bize, bir ilgi bir alaka, meğer bu haskan köpekçikleri 2000 Euro gibi fahiş bir fiyata satıyormuş. Yani anlayacağınız yasal olmayan bir petshop'a gitmiş gibi olduk. Para kazanmak için her yolu deniyor insanlar biliyorum ama şu maddiyat uğruna masum hayvanları alet edenler yok mu! Köpekleri çiftleştirip, vergisiz birşeysiz cebe atılan o para yok mu! Birde bunlara para kazandıran insanlar var tabi. Geçen gün petshopta bir teyze ile tanıştım, 5000 Euroluk bir köpeğe bakıyordu. 'Barınak cins köpek dolu, bir göz atın mutlaka' dedim. 'Aman istemem ben psikolojisi bozuk hayvan, tecavüze uğruyor onlar' dedi. 
Ne alaka be teyze?! Zaten sokağa düşmüş bir hayvanı kurtarmaktansa, gidip bu illegal işler yapanlara para kazandıranlar var.. Neyse sadede gelelim..
Biz bebiş köpeklerin resimlerini çekince 'lütfen internete koymayın' diye uyardı sahibi. Nazar değermiş.. 
Ne nazarı?! Burada yasal olmayan bir iş yapıyorum deseydin ya be amcacım.
Yanlarından ayrılırken tek tesellim şuydu ' Ekmek parasını onlar üzerinden kazandığı için onlara gözü gibi bakıyordur.' Belli de olmaz gerçi, 1 aylık enikleri annelerinden ayrı bir odada tutuyormuş. 
İşte böyle 15 dakikaklık bir sohbetten geriye bu güzel fotoğraflar kaldı:)

Alın bakalım size dünya tatlısı köpişler :)


No comments:

Post a Comment