Wednesday, August 1, 2012

6. gün geyikleri

Diyetten başka birşey yazmaz oldu dediğinizi duyuyorum, bütün konstantrem şuan Dukan'da olduğu için inanın düşünmez oldum başka birşey.
6. günün sonunda arkadaşlarım ve eşim tarafından yapılan geyikler arasında:
- Bu ne yahu? Eve inek alsaydık ta yoğurt süt ve et ihtiyacımızı karşılardık.
- Bu diyet en çok kasap eşlerine göreymiş.
-Bir sığır çiftliği lazım bize..
-soda iç, bol su iç vallahi o kadar etten hayatın kayar .. ve türevleri
SonuÇ: Ben çok memnunum sonuçlardan. İçine sadece bir bacağımın girdiği bir pantalonumu gururla giyip çıktım dün. Dukan'ın bir özelliği olarak bel bölgesinde de incelme oldu.
Üstelik 2 sabahtır yulaf kepekli krep yiyorum. Şuan ise çay saatimde bana yulaf kepekli muffinler eşlik ediyor.
Yulaf Kepekli Dukan Muffinleri (tarçin ve damla çikolatalı)
Tabi birde tarifleri bulduğum yüzlerce siteden biri. Bir arakadaşımın önerisi ile keşfettiğim Dukanoloji isimli blog.
http://dukanoloji.blogspot.com
Denemeyi düşünenler ilgiyle inceleyebilir.
:))

1 comment:

  1. Valla ilgimizi cektin....dün Dukan kitabini siparis verdik :-)))

    ReplyDelete