Saturday, November 24, 2012

Bir yazarın blog'una da konuk oldum

Eskiden 'Nokia, connecting people' derdik. Şimdi uyarlıyorum 'Twitter, connecting people'.
Geçenlerde tesadüf Kanada'lı bir yazarla tanışıyoruz Twitter üzerinden. Kitapları Türkçeye de çevrilmiş. Okumamı tavsiye ediyor. İngilizce yazılmış bir kitabı asla Türkçe okumayacağımı söyleyince, kitabın elektronik kopyasını hediye etmek istiyor. Kindle sisteminin Türkiye'de çalışmadığını ama mutlaka kitabının bir kopyasına ulaşmaya çalışacağımı iletiyorum. Okuyan öğrencilerim olursa onlarla Skype yapabilme imkanını, saat farkını soruyor. Çok seviniyor ve aklımın bir köşesine koyuyorum bunu.
Tam da muhabbetimizden 2 gün sonra İstanbul Kitap Fuarı'nda aylak aylak gezinirken, yazarın kitabına rastlıyorum. Tabiki globalleşen şartlar altında hemen resmini çekip yazara bir tweet atıyorum. 'Bakın ne buldum diye'.
Dünyalar benim oldu diye mesaj atıyor.
İnanmıyor. Standa sen mi koydun diyor, 'hayır' diyorum, daha da mutlu oluyor. Milyonlarca kitap arasından gidip benimkini görmen kader mi? rastlantı mı? diyor.
Ve blog'unda benden bahsediyor.
Gerisini siz okuyun..

Gizemli Nehir at the Istanbul Book Fair

Sevgiler;
irem..

No comments:

Post a Comment