Tuesday, January 8, 2013

Kusur kalmayan kar tatili yazısı..

Evde kaldığında ne yapacağını bilememe halleri?
Vali Mutlu dün gece 01.00 sularında bizi sevindirdi ve Twitter üzerinden okulları tatil etti. Hoş hepimiz huşu içerisinde uyuyorduk o esnada. Sabah 6.00'da çalıştığım okuldan gelen mesaja bir uyandım ki okullar tatil edilmiş. Öyle sevinçli bir haberle uyanınca geri uyumakta mümkün olmadı. Mecbur bekledim iyice gün doğana kadar. Baktım olacak gibi değil, uyku gitti gelmez, 8.30'da kalktım ayağa. Peki, şimdi ne yapmalı? Normalde bu saatlerde derste olduğum ve 11.30'da yemeğe kadar başka bir aktivetede bulunmadığımdan olsa gerek sersem sepelek dolaştım evin içerisinde. Neyseki kahvaltı sofrası kurmak aklıma geldi. Normalde bir kuru tostla kahvaltıları geçiştirdiğim için, sofraya ne koysam onu bile bilemediğim bir haldeydim.
Kahvaltı bittikten sonra günlük ızdırabım başladı. Şimdi ne yapmak lazım? Film mi izlesem? Yabancı dizi sitelerinden birini mi açıp oyalansam? Kitap mı okusam? Yazı mı yazsam? gibi sorularla boğuşurken camın önünde boş boş karın yağışını izlerken buldum kendimi.
Zaten İstanbul'un görüp görebileceği farklı zaman aralıklarında yağan 2-3 kar yağışı işte. Öylede pamuk gibi süzülüyor ki meret gökyüzünden, bir rüya alemine girmişssiniz gibi. Birde benim kediye baktım ki camın kenarında hipnoz olmuşçasına oturuyor, ara sıra cama atlayıp kar tanelerini yakalamaya çalışıyor. Ona her gün tatil ama ya bana? Sahi ne yapardık evde boş oturduğumuz zamanlarda diye düşüne düşüne zaten saati 15.30 ettik. Kar hızını kesmeden yağadursun öğrenciler Vali Mutlu'ya Twitter'dan baskı yapmaya devam ediyor tatilin devamı için. Ah birde şu koskoca bir gün evde kalınca ne yapacağını bilememe halleri olmasaydı.. :)

No comments:

Post a Comment