Wednesday, March 13, 2013

Gelin, gelin önemli haberlerim var..

İşte böyle ilan ettim herkese benim göbekteki kiracıyı. Facebook, Twitter ve Instagram'a yaydıktan sonra artık geri dönüşü yok. Zaten bu yolculuğun da geri dönüşü yok. 'Ay yok vagzeçtim, durdurun ineceğim' yok. İlla katedilecek o yol. İlla varılacak o son noktaya. Kariyerdi, masterdi, yazar olma hevesleriydi derken, bizimki geldi konuçlandı göbeğime. Hayatıma başka öncelikler getirdi birden, hamile blogları, bebek bakımı siteleri, bebek kitapları, isim bulma hevesleri, çocuk odasıydı, dadısıydı, oyuncaklarıydı, doğumuydu derken bambaşka bir dünyanın içinde  buldum kendimi. Tüm bu sürecimi paylaşmak için bir blog bile açtım, ilgilenen anneler-anne adayları buyrun beklerim...
http://ireminbebisi.blogspot.com/
Sevgiler;
irem

No comments:

Post a Comment