Wednesday, January 29, 2014

Anne ve anne adaylarına müthiş bir ürün..

Karşınızda Avent'in buharlı mama pişiricisi, annelerin hayatını kurtaran müthiş bir icat.
Öncelikle bana bu ürünü almam için baskılar yapan arkadaşım Hande'ye teşekkür ederek başlayayım.
Hande 9 ay önce ikinci bebeğine sahip olan yakın bir arkadaşım, çalışan bir anne aynı zamanda. Hem vakti kısıtlıdır, hayatını kolaylaştıran ürünleri satın almaya özen gösterir,  hem de işe yaramaz boş ürünlere asla para saçmaz. (Aynı ben!)
Hande bir ürünü öneriyorsa o üründe bir numara vardır elbet.
Ne zamandır Avent'in buharlı pişirici ve blender bir arada ürününü almam için bana baskı yapıyordu.
Bende inatla yanlış pusete yatırım yapıp sonra satan, yanlış oyuncaklar alan, kazıklanan, piyasada gördüğü ne kadar bebek ürünü varsa almaya çalışan bir anne imajı çiziyorum elimde olmadan. Buldumcuk olmak deyimi benimle mana buluyor resmen. Bu kez kararlıyım. Gereksiz alışverişe son. Söz dinleyeceğim. Deneyimli annelerin öğütlerine uyacağım.
Ve bingo. Bu müthiş mama yapma makinası ile tanışıyorum. Fiyatından dolayı biraz nazlanıyorum önce, 'acaba gereksiz mi?' 'acaba iki gün sonra bunu da satmaya mı uğraşacağım?'
(Devasa boyuttaki strelizatör makinamı sığdıracak dolap bulamadığımdan satmaya çalışıyorum da)
'Yok' diyor Hande. 'Bir sürü gereksiz oyuncak alacağına bunu al, bebeğin mis gibi taptaze mamalar yesin.'
Philips Avent Wasabi Mama makinası

Bakınız böyle mini mini bir alet kendileri, önce 5, 10 veya 15 dakikalık sürelerde sebze, meyve veya et ürünü ne varsa buharda pişiriyor, sonra aynı aparatı ters çeviriyorsunuz 5 saniyede püreye çeviriyor.
Sarp ta böylece mis gibi organik elma, armut püreleri; kerevizli bal kabaklı havuçlu sebze püreleri yiyor.
Avent Wasabi Buharlı pişirici ve Blender ikisi bir arada ürünü bizim hayatımıza bomba gibi düştü.
Tavsiye ederim, darısı başınıza diyelim..
Sarp'ın sebze püresi
Sevgiler;
irem




Sebzelerimiz Avent'e girmeden önce




No comments:

Post a Comment