Thursday, February 27, 2014

Anne GS.. Baba FB.. Bebek oldu BJK ..

İtiraf edeyim benim parmağım çok bu işte. Koyu bir Fenerbahçe taraftarı olan kocamdan yılların intikamını böyle almak istemiş olabilirim, ve ya annenin etkisiz eleman olduğunu anlamış, çocuğumun Galatasaray'lı olamayacağını farkedince de 'bana yar olmayacak, en iyisi B planı' diyerekten Beşiktaş forması giymesine çanak tutmuş olabilirim. Bizzat kendi ellerimle giydirmiş olmam da cabası. 
Aslında bu işin başlangıcı taa 6 ay önceye dayanıyor, Sarp doğduğu gün dedesi tarafından Beşiktaş altını kondu hastanede ki beşiğine. Doğum fotoğrafçım da BJK'li olunca bizim çocuğun Beşiktaşlı olabileceği belgelendi boy boy resimler ile. 
Öyle ki dedemiz has Beşiktaşlı hatta Kulüp ile yakın ilişkiler içerisinde. 
Eşim de yılların koyu Fenerbahçelisi. Daha doğmadan 'Oğluma Fener forması alayım' dedi.
'Sakın' dedim. 'Nefret ediyorum bilinci dışında forma giydirilen bebek görmekten.' Büyük konuşmuşum. 
'Forma olmasın tamam bari içine giymesi için body alayım.' dedi. 
'Tamam ama bir resimlik sadece' dedim. Resimden sonra kullanılmayanlar çekmecesini boyladı yavru kanarya tulumları.  
'Oğlumu alıp maçlara götüreceğim' diyordu. Bende alttan alttan diş biliyordum eşime. 

İşte böyle bir günde Facebook'ta yakın bir arkadaşımın bebeğinin giydiği Beşiktaş formasını kaydedip anneme yolladım. 'Söyle dedesine böyle birşey bulsun' yazdım altına da. 

Görev bilinci üst düzey olan dedemiz o gün koşa koşa gitmiş, forma, şort, spor ayakkabısı, çorabı hatta mama önlüğü bile toplamış. 
Şansa bakın ki o gün Galatasaray- Beşiktaş derbisi var. 
Toplaştık bizim eve. Tribün olacak. Grubun içinde koyu GS'li Pinoş Teyzemiz, ve koyu BJK'Li Ayşe Teyzemiz de var. 
Sessiz sedasız formaları soktuk eve, önce kutuları poşetleri sakladım itina ile. 
Tam maç başlamasına yakın alt değiştirme bahanesi ile Sarp'ı içeri götürüp el çabukluğu ile giydirdim. 
Tam bir kumpas. Ve şarkılar, dangır dungur sesler eşliğinde Sarp'ı salona soktuk. 
Hepimiz gülüyoruz, şen kahkahalar atıyoruz.
Babamızın yüzü düştü, değişik bir şekiller aldı. Bütün gece Sarp ile ilgilenmedi. 
Misafirler kapının eşiğinden çıkar çıkmaz bana dönüp 'Yazıklar olsun sana' dedi.
O an çok utandım. Çok üzüldüm. 
Sen yıllarca oğlunu maça götürme hayalleri kur, annesi gelsin katakulli ile çocuğa başka forma giydirsin. 
Öyle ki teskin etmeye başladım. 'Üzülme daha bir şey anlamıyor, anladığı yaşa gelince elinden tutar maça da götürürsün, o da kendi seçer dedesinin takımını mı tutacak yoksa babasının mı.'
Öyle üzülmüş ki ertesi gün kahvaltıda bir kaç 'yazıklar olsun' daha yedim yüzüme. 
Hakkını teslim ediyorum Babişkomuz, ve kocaman bir ÖZÜR DİLİYORUM senden.
Buyrun bunlarda yukarıda bahsi geçen resimler...
Sevgiyle kalın..
irem
Ne olduğunu anlamamış şaşkın bebek 
BJK formalı şaşkın bebek 



Doğar doğmaz BJK altını dedemizden hediye

Bu da babasının hamlesi, FB bodysi ile Sarp 

 
















No comments:

Post a Comment